torsdag 14 mars 2013

Berätta din bästa Realityhistoria!

Kära Realityspelare!

Jag har hört en hel del hisnande spektakulära, fantastiskt roliga, finstämda/gripande och/eller osannolika Realityhistorier genom åren. Det hade varit roligt att höra alla dessa historier igen.
Därför utlyser jag en tävling. Berätta din bästa historia om Reality - alla spels värsting. Har du flera historier berätta då en eller två till, men håll dem separerade om de inte utgör en helhet. Skriv in din historia på kommentatorsfältet efter den här posten. Du kan också skicka din historia till kontaktadressen: reality.fat.fay@gmail.com. Du kan också skriva din historia på fb-sidan: Reality - alla spels värsting. Önskvärt vore om samtliga historieberättare skickade ett meddelande till kontaktadressen. Förstapris i tävlingen är nämligen ett Realityspel och jag måste ju veta var det ska skickas. Finns flera oerhört bra historier kan andra- och tredjepriser övervägas.
Samtliga historier kan komma att publiceras på något sätt exempelvis på denna blogg som en post eller i en boklett i framtida upplagor av Reality. Därför är det viktigt att ange i meddelandet till kontaktadressen om man vill stoltsera med sitt namn, förnamn+-efternamn+-bostadsort eller ha ett alias+bostadsort. Jag förbehåller mig rätten att publicera inskickade historier på dessa eller andra sätt.

Var gärna koncis, använd inte mer tecken än nödvändigt, men skriv inte heller i telegramform. Om nu inte just detta är din litterära stil.

Tävlingen har inget fix slutdatum. Eftersom jag vet att det finns många fina Realityhistorier vill jag gärna ha in en fet hög innan jag delar ut priser. Och den här bloggen är ju inte väldigt känd ännu. Du kan hjälpa mig att skynda på den här processen genom att sprida ordet om blogg, fb-sida och tävling. Känner du rent av någon som har den perfekta historien. Släpa ut honom/henne ur garderoben så kanske jag fixar ett bonuspris till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar